5 dôvodov prečo myslieť v zelenej

1. Nevytvárame ďalší “odpad”.

Niekde v lese si môže strom ďalej rásť, pretože sme sa rozhodli nevyrobiť svoje vlastné krabičky. Niekde v oceáne si môže ryba plávať ďalej, pretože sme sa rozhodli nemať svoje vlastné plasty ako obal alebo výplň. Niekto na svete sa nadýchne čerstvého vzduchu, pretože kvoli nám fabriky na výrobu a spracovanie týchto materiálov pobežia o pár minút menej. Spomeňte si na tieto slová, keď si budete otvárať svoj balík od nás.

 

2. Nenavyšujeme ceny.

Všetky náklady spojené s propagačnými materiálmi (letáky, bilboardy, krabičky atď.) sa musia vrátiť. Veľké navýšenie ceny jedného konkrétneho produktu z reklamy by spôsobil pokles dopytu a ľudia by si ho nekúpili. Malé navýšenie veľkého množstva produktov na prvý pohľad nie je vidieť, dopyt neklesne a zákazníci tak v dlhšom časovom intervale postupne všetky propagačné materiály zaplatia.

My na propagáciu využívame predovšetkým našu stránku, soc. siete a newsletter, preto si u nás každý zákazník zaplatí vždy iba za tovar,ktorý dostane a nič viac!

 

3. Vychovávame svoje okolie.

Odoberáme nezávadný obalový materiál a krabice z okolitých obchodov, ktoré našim žiadostiam vyhoveli a nemanipulujú s ním ako s odpadom, ktorým nie sú! Odoberáme zberný papier, ktorý pred svojou cestou do zberu ešte môže poslúžiť ako skvelá výplň do krabíc. V poslednej rade apelujeme na Vás, aby ste každý materiál ak môžete využili a ak nie, zodpovedne ho zrecyklovali.

 

4. Šetríme životné prostredie

Každý materiál, s ktorým pracujeme, recyklujeme. Pri každom rozhodnutí, ktoré urobíme myslíme v zelenej. Znižujeme množstvo odpadu, ktoré vytvárame na nezbytné minimum a aj s tým malým nožstvom odpadu, narábame zodpovedne.

 

5. Byť zodpovedný je cool.

Zvolili sme si náročnú cestu, plnú práce, zodpovednosti a žiaľ aj nepochopenia. Uvedomujeme si, že dostať namiesto peknej, originálnej Moyra krabičky, krabicu od vonných sviečok alebo cestovín, sa niekomu nemusí páčiť ale keď ste sa dočítali až sem, už chápete, čo všetko sa za tou načančanou krabičkou ukrýva. Tomu hovoríme nie, pretože my sme firma ktorá hľadí namiesto na seba, na nás. Nie sme firma, ktorá lipne na trendoch z minulých desaťročí, pretože my hľadíme dopredu.